Kontakt i Wsparcie

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w sekcji FAQ, jeśli nadal potrzebujesz pomocy, wypełnij formularz kontaktowy.

FAQ

Pamiętaj, że po zarejestrowaniu natychmiast wyślemy Ci wiadomość e-mail z nazwą użytkownika i hasłem (sprawdź folder spam/kosz, jeśli go przegapiłeś). Jest to unikalne hasło, którego nie można zmienić ze względów bezpieczeństwa i które różni się od hasła ustawionego podczas rejestracji konta (hasło ustawione przy zamówieniu służy do logowania do naszej witryny i różni się od hasła do VPN). Uważaj, aby poprawnie wpisać swoje unikalne hasło. W przypadku jakichkolwiek problemów, skontaktuj się z obsługą.

Wysyłamy ją natychmiast po rejestracji, a jeśli jej nie otrzymałeś, sprawdź folder spam/kosz na Twoim koncie e-mail. Ewentualnie zaloguj się do obszaru Moje konto, używając hasła utworzonego podczas rejestracji, a hasło VPN będzie w sekcji Kokpit.

 

W razie dalszych problemów skontaktuj się z nami za pomocą formularza.

Wysyłamy ją natychmiast po rejestracji, jeśli jej nie widzisz, sprawdź folder spam/kosz. W razie dalszych problemów skontaktuj się z nami.

W przypadku TVP i WP Pilot zalecamy zmianę czasu w urządzeniu na czas polski, ponowne uruchomienie, a następnie spróbowanie jeszcze raz. Powinno to rozwiązać problem.

Nasze instrukcje instalacji można znaleźć tutaj. Obejmują korzystanie z urządzeń Windows, Mac, Android, SmartTV oraz iOS.

Nasze serwery w Polsce pozwalają na przyjęcie polskiego adresu IP, a zatem na oglądanie polskich treści, takich jak TVN Player. Podczas gdy istnieją również inni dostawcy VPN, wiele z ich serwerów nie ma dostępu do treści, takich jak TVN Player. Jednak naszą unikalną propozycją jest stałe monitorowanie naszych serwerów, aby zapewnić 100% dostęp do kluczowych polskich usług. Ponadto korzystasz również z najlepszych technologii szyfrowania i błyskawicznych serwerów. Oznacza to, że korzystasz również ze wszystkich innych zalet, które zapewnia VPN.

Tak! Jeżeli Twój telewizor korzysta z systemu Android będziesz mógł pobrać naszą aplikację i oglądać wszystkie swoje ulubione kanały będąc za granicą.

Oczywiście, w 100%. Nie ma prawa zabraniającego zmiany adresu IP na inny adres IP podczas przeglądania Internetu.

Niezwykle bezpieczna, korzystamy z 256-bitowej technologii szyfrowania, która zapewnia, że połączenie jest całkowicie bezpieczne.

Każdy z naszych planów zawiera od 1 do 3 dni za darmo. Jeśli nie chcesz nadal korzystać z usługi, zaloguj się i przejdź do sekcji „Moje konto”, aby anulować bezpłatny okres próbny. W przeciwnym razie, zgodnie z regulaminem, automatycznie rozpocznie się płatne członkostwo.

Gwarantujemy, że otrzymasz będziesz mógł korzystać z kluczowych polskich usług jak TVN Player, WP Pilot, TVP i Polsat.

Niestety Netflix jest jedyną usługą, do której nie możemy zagwarantować dostępu. Należy pamiętać, że tak samo jest w przypadku wszystkich dostawców VPN.

Anulować subskrypcję można w bardzo prosty sposób, logując się poprzez Moje konto.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek problemy nie opisane w naszym FAQ lub instrukcjach instalacji, prosimy o kontakt z nami poprzez wypełnienie poniższego formularza