Kontakt i Wsparcie

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w sekcji FAQ, jeśli nadal potrzebujesz pomocy, wypełnij formularz kontaktowy.

FAQ

Pamiętaj, że po zarejestrowaniu natychmiast wyślemy Ci wiadomość e-mail z nazwą użytkownika i hasłem (sprawdź folder spam/kosz, jeśli go przegapiłeś). Jest to unikalne hasło, którego nie można zmienić ze względów bezpieczeństwa i które różni się od hasła ustawionego podczas rejestracji konta (hasło ustawione przy zamówieniu służy do logowania do naszej witryny i różni się od hasła do VPN). Uważaj, aby poprawnie wpisać swoje unikalne hasło. W przypadku jakichkolwiek problemów, skontaktuj się z obsługą.

Wysyłamy ją natychmiast po rejestracji, a jeśli jej nie otrzymałeś, sprawdź folder spam/kosz na Twoim koncie e-mail. Ewentualnie zaloguj się do obszaru Moje konto, używając hasła utworzonego podczas rejestracji, a hasło VPN będzie w sekcji Kokpit.

 

W razie dalszych problemów skontaktuj się z nami za pomocą formularza.

Wysyłamy ją natychmiast po rejestracji, jeśli jej nie widzisz, sprawdź folder spam/kosz. W razie dalszych problemów skontaktuj się z nami.

W przypadku TVP i WP Pilot zalecamy zmianę czasu w urządzeniu na czas polski, ponowne uruchomienie, a następnie spróbowanie jeszcze raz. Powinno to rozwiązać problem.

Nasze instrukcje instalacji można znaleźć tutaj. Obejmują korzystanie z urządzeń Windows, Mac, Android, SmartTV oraz iOS.

Nasze serwery w Polsce pozwalają na przyjęcie polskiego adresu IP, a zatem na oglądanie polskich treści, takich jak TVN Player. Podczas gdy istnieją również inni dostawcy VPN, wiele z ich serwerów nie ma dostępu do treści, takich jak TVN Player. Jednak naszą unikalną propozycją jest stałe monitorowanie naszych serwerów, aby zapewnić 100% dostęp do kluczowych polskich usług. Ponadto korzystasz również z najlepszych technologii szyfrowania i błyskawicznych serwerów. Oznacza to, że korzystasz również ze wszystkich innych zalet, które zapewnia VPN.

Większość telewizorów Smart TV używa zmodyfikowanej wersji systemu Android, która nie obsługuje naszej aplikacji. Polecamy zainstalować naszą aplikację na innym urządzeniu, jak na przykład laptop i podłączenie go do telewizora (za pomocą kabla HDMI).

Oczywiście, w 100%. Nie ma prawa zabraniającego zmiany adresu IP na inny adres IP podczas przeglądania Internetu.

Niezwykle bezpieczna, korzystamy z 256-bitowej technologii szyfrowania, która zapewnia, że połączenie jest całkowicie bezpieczne.

Każdy z naszych planów zawiera od 1 do 3 dni za darmo. Jeśli nie chcesz nadal korzystać z usługi, zaloguj się i przejdź do sekcji „Moje konto”, aby anulować bezpłatny okres próbny. W przeciwnym razie, zgodnie z regulaminem, automatycznie rozpocznie się płatne członkostwo.

Gwarantujemy, że otrzymasz będziesz mógł korzystać z kluczowych polskich usług jak TVN Player, WP Pilot, TVP i Polsat.

Niestety Netflix jest jedyną usługą, do której nie możemy zagwarantować dostępu. Należy pamiętać, że tak samo jest w przypadku wszystkich dostawców VPN.

Anulować subskrypcję można w bardzo prosty sposób, logując się poprzez Moje konto.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek problemy nie opisane w naszym FAQ lub instrukcjach instalacji, prosimy o kontakt z nami poprzez wypełnienie poniższego formularza